ellee.tjejsajten.se

Flyttar nu min blogg och kommer att fortsätta blogga härifrån istället. Jag hoppas verkligen att ni kommer att följa med mig även där!

Alla mina söta kommentarer jag har fått här är dock borttagna, så se till att besök min nya sida redan idag, och bombardera mig med en massa nya söta kommentarer så jag har nått att läsa när jag kikar in där nästa gång.. ;)

Puss o Love Elle ♥ 


Fredag - lördag

Nyss hemkommen ifrån en massa bubbel o mys, varit iväg och relaxat tillsammans med Maria nu ikväll och vi hann även med en solning innan vi drog oss hemåt igen.

Annars idag så tog jag och älsklingen oss en riktigt skön sovmorgon och myste en massa. Sen så har vi varit på stan och shoppat, fixat och grejjat här hemma, samt käkat en supergod middag! Nu snart ska vi mysa ner oss i soffan och kika film och äta lite gottis!

Fredagen spenderades även denna med att umgås med Maria. Startade med att luncha på china, samt kika en snabbis på stan innan vi gick vidare till salongen. Maria skulle testa lite saker innan jag ska sitta brudmodell, och passade även på att klippa mig lite. Därefter blev det träning och myskväll med hjärtat!

En dag kvar på helgen och ledigheten, och den tänkte jag ta till vara på och njuta av till max. Så får se vad söndagen har att erbjuda. 

145387-517

Hoppas att ni alla har haft en underbar helg!
 ♥  Elle

Färgningsmodell

Nu snart drar jag iväg till Falun och ska sitta hårfärgninsmodell. 

Kommer få håret fixat av 
Maria, vilket är helt perfekt. Hon är en grym frisör och en av min absoluta favvobejs! Så av få umgås en massa med henne och samtidigt få håret fixat kan inte bli annat än toppen.

Får även sällskap av mina andra älsklingsbabe Anna som är världens gulligaste och hänger med och umgås. Sen efter Falun drar vi hemåt igen allihopa och då blir det ett spinningpass för mig o Anna, och förhoppningsvis även Cilla. Därefter blir det hem och gosa ner mig tillsammans med hjärtat.

Sen är jag ledig resten av helgen, loveliiii!!



Soon, real soon.


Redken

image496
Redken hårprodukter är enligt mig helt suveräna hårprodukter, och en av mina absoluta favoritmärken inom hårvård. Så jag kan starkt rekommendera er
att testa, om ni nu inte redan har gjort det.

Har ni någon/några favoritprodukter till håret?


image497