Tjejkväll, kryssning o Stockholm

IGÅR blev det en riktig tjejkväll hemma hos oss med en massa prat och gottis, så grymt mysigt att bara softa o umgås.

TACK för en UNDERBAR kväll


 

145387-15

IDAG tog jag helg efter jobbet och startade med att relaxa med massage, solning o lite sånt. Brukar alltid försöka ta mig tid till att relaxa och ha lite egen tid, på ett eller annat sätt innan helgen. För det är nått jag tror alla behöver lite då och då och det är en perfekt start på helgen enligt mig.

 Senare idag blir det iväg på hockey kväll och sen avsluta dagen med mys med hjärtat och även fixa och packa inför morgondagen. För tidigt imorgon
 bär det iväg till Stockholm och sen vidare på kryssning till Åbo med grabbarna. Därefter blir det hotellmys och shopping i Stockholm igen efter kryssningen. 

Vad har ni för planer inför helgen?

Jag hoppas att ni alla får en riktigt UNDERBAR o GRYM helg vad ni än har för planer och så hörs vi igen i nästa vecka. Take care.

Puss o Love ♥ /Elle

Changes of plans

Nu är allt bokat och klart, så den 5 april lyfter flyget från Arlanda till Karibien, närmare bestämt till Dominikanska Republiken. Kommer att bo på ett All Inclusive-hotell som är beläget alldeles vid stranden i Playa Dorada, några kilometer från huvudorten Puerto Plata.

145387-178


I'm back

Lovat att uppdatera mig i bloggen, so here I'm dudes ♥

Är hemma igen från Gävle nu så ska passa på att skriva 
lite här. Åkte dit i söndags och varit där ett par dagar för
att ta hand om
min ögonsten Sannie under dagarna och för att
umgås med familjen på kvällarna. Har haft det riktigt mys.

145387-177    














Sötaste lilla hjärtat som finns.


Resten av veckan ser nog rätt vanlig ut.

IDAG - Jobb, träning, shopping, glida på stan, umgås, samt fixa inför helgen.

FREDAG - Jobb, träning, hockey o myskväll med hjärtat.

LÖRDAG - Jobb, fest o utgång.

SÖNDAG - Mysdag med hjärtat.

Vad ska ni göra i helgen?