jordgubbar o champagne

145387-284Ikväll har det varit mys här hemma med fyra av mina favvobejbs. Anna Cilla Jessica o Tiina

Verkligen haft en toppenkväll med en massa god mat, champagne, jordgubbar och skratt.
 Blev även ett x-antal timmars spelande på eye-toy fram tills nu, vilket är ett sjukt roligt och beroendeframkallande spel.

Puss o godnatt

Tallin

Förra fredagen bar det iväg till Stockholm för att sedan åka vidare med  MS/Romantika Monday Bar Black & White Cruise till Tallin. Kom tillbaka till Stockholm på söndagen, där vi spenderade ett par timmars mys ute på Gärdet innan vi for tillbaka hem igen efter en riktigt galen och underbar helg.

Resten av veckan här hemma har bestått av en massa sommarmys, och den mesta av min lediga tid har spenderats med nära och kära ute i finvädret. Snart helg igen och jag hoppas att det underbara vädret håller i sig. 

För på fredag blir det nog grillning o mys och på lördagen åker vi iväg till Gävle och ska umgås med familjen, shoppa och ha det mys hela dagen. Senare på kvällen är det inplanerat fest och utgång här hemma om jag inte kommer hem alltför sent. På söndagen så hoppas jag på en heldag på stranden och sen lite grillning o bus igen på kvällen.

Vad har ni för planer till helgen?