Reseplanering

Sitter och planerar resan till i vår och även våran långresa i början av nästa år. Finns så himla många spännande och härliga platser att uppleva. Som det ser ut nu kommer resan i vår gå till den grekiska ö-världen och den andra resan kommer gå till söderhavet, med småöarna där, samt Australien och Nya Zeeland.

I och med att jag älskar att resa och tycker att det är bland det bästa som finns, så tycker jag det är riktigt skoj att få höra och ta del av vad ni tycker om resor och om olika platser och länder här i världen. 

Har du något drömresemål som du skulle vilja uppleva och vilket är din allra bästa resa som du har gjort?


Jag kan faktiskt inte välja vilken av mina resor som är den allra bästa. För alla resor har sin charm och upplevelser och hittills har alla resor blivit riktigt lyckade.

Måste jag dock välja ut en resa eller två, så blir det
USA-resan som vi gjorde förra året. Den hör helt klart till en av dom grymmaste resorna. Där Maui, Hawaii hör till en av dom underbaraste platserna som jag har besökt.
 
Aruba, Västindien hör även till en av dom grymmaste och underbaraste platserna jag har varit på, verkligen sagolikt vackert.

145387-163
Aruba

Alla hjärtans dag

Jag är en person som försöker visa min uppskattning och kärlek året runt, för vad skulle man göra utan alla underbara och sagolika själar man har runt omkring sig i livet? Dom som alltid vill ditt bästa och som går med dig i motvind och som gläds för din skull och delar din glädje? Dom som älskar dig oavsett vad du gör.

Ni är det absolut vackraste som existerar



Fast även om jag försöker visa min uppskattning alla årets dagar, så tycker jag ändå att det kan vara mysigt att få överraska och glädja andra på alla hjärtans dag och använda fantasin lite extra. För det finns så otroligt många sätt man kan visa sin uppskattning på. Alla hjärtans dag är för mig en dag som jag tycker är en bra påminnelse om att man inte ska glömma bort att visa hur mycket man bryr sig om sina nära och kära i vardagen.  


Jag hoppas ni alla får en riktigt mysig alla hjärtans dag


Shopping i London


145387-139  
   Har fått frågan om vad jag
   har inhandlat i London, så
   här kommer en lista på vad
   jag fick med mig hem. 

  ♥ guess guldklocka
  ♥ vogue vit/guldig clutch 
  ♥ jane norman svart klänning
  ♥ svart vita pumps
  ♥ vita puma skor
  ♥ miss sixty jeans
  ♥ svart/turkost replay linne
  ♥ grått/vitt replay linne
  ♥ svart mango linne
  ♥ vitt mango linne
  ♥ missy elliot, hoodie
  ♥ missy elliot, t-shirt
  ♥ .. o lite blandade assessoarer

  

Jag har även lovat att lägga upp en bild på mitt nya mörka
hår, så här kommer en bild en vanlig dag efter jobbet. 

SÖNDAG idag, och har en riktigt softardag. Myst med älsklingen, hälsat
på hemma hos mamsen och pappsen och träffat lite vänner. Nu snart
blir det iväg på träning med Cilla, Anna o Sara, och efter det blir det en
långpromenad o snacka en massa strunt. Sen ikväll blir det "hemma-spa",
tacos och ännu mera mys. Verkligen galet skönt med softardagar.

Vad har du för dig idag?              
                    
                                                                          

                                    Love ♥ /Elle
                        


Back in Sweden

Är hemma igen från London nu och har verkligen haft det hur bra som helst. En helt underbar stad och London är helt klart ett ställe jag kommer att återvända och resa till igen, inte bara en gång utan flera gånger om.

Shoppingen var grym, och staden verkligen svämmar över av shoppingmöjligher. Allt från trendiga och stora varuhus till mysiga marknader och långa shoppinggator som Oxford street som blev min absoluta favorit gata. 

Nöjes och utelivet var också grymt och utbudet med alla barer och nattklubbar var enormt och föll mig helt i smaken. Sevärdigheter, restauranger och mysiga caféer var det också gott om och det finns verkligen något för alla.

Hotellet vi bodde på var ett stort, välskött och supermysigt hotell beläget vid Russel Square nära Oxford Street och nöjeskvarteret Soho. Helt perfekt. 
 
Längtar redan tillbaka och längtar galet mycket till nästa resa.


145387-145145387-144



Dagens onödigaste lista


Dagens planer:
Jobba, träna, umgås, glo på stan och hemma-spa.
Dagens träning: Tara-t-robics, intervallstep och promenad.
Dagens måste: Packa inför londonresan
Dagens utseende: Utsläppt långt, mörkt och rakt hår med lugg
Dagens outfit: Fornarina jeans, svart sidenskjorta, svarta stövlar
Dagens träningsoutfit: Svarta peak byxor, blått träningslinne, träningsskor
Dagens accesoar: Min DKNY klocka i strass
Dagens smycke: Silver strass halsband
Dagens parfym: Britney spears - fantasy
Dagens tidning: Cosmopolitan
Dagens vill ha: Mer tiiiid.
Dagens saknad: Alldeles för många
Dagens kärlek: Min älskling

Hur ser dina planer ut idag?

Hoppas ni får en riktigt bra dag iaf o ta hand om er medan jag är borta i London.
För imorgon bär det iväg, hörs igen nästa vecka.

Love ♥ /Elle