Spa och båtåkande

Varit iväg till Selma Spa i Sunne ett par dagar nu med min darling Anna och delar av företaget och har haft en riktigt skön och innehållsrik vistelse där med allt som hör till ett spabesök.







Igår spenderade jag em/kvällen tillsammans med Cilla, Micke och M ute på Siljan och glidit båt och njutit av det galet underbara vädret som äntligen visat sig lite här hemma i Sverige. Idag klockan tolv tog jag helg och har precis fått massage och ska strax ner till stan för att sedan gå vidare ner till kajen för ännu mer båtåkandesol o bad. Senare ikväll blir det massa mys med hjärtat och lite annat som ska fixas. Vad det är håller jag dock hemligt ett litet tag till.



Kommer lite mer båtbilder sen ikväll.

Imorgon åker jag till Gävle med mamma o pappa för att shoppa och hälsa på min syster, Sannie o Dan, så får se vad vi hittar på mer för skoj.

Lördag och söndag blir det iväg på tävlingar med hjärtat och sen en massa annat mys tillsammans.

Hoppas ni alla får en riktigt underbar helg nu


Grekland

Greklandresan med hjärtat blev verkligen supermysig och vi har haft det så där gaaalet underbart och har nu ännu mer härliga minnen och upplevelser att tänka tillbaka på. Soooo lovely! Blev en resa med massor av sol, bad, mys och spännande utflykter runtomkring i Grekland.

Bodde på ett jättemysigt beachhotell ( http://www.sunrise-greece.com/ )
Peloponnesos. Peloponnesos är långt ifrån stora hotellkomplex o turisthordar, och här fick vi verkligen chansen att uppleva det äkta Grekland.  













En av dom mest intressanta utflykter vi var iväg på var till staden Olympia, cirka tre timmars färd ifrån Peloponnesos. Där vi spenderade en heldag och besökte bl.a. stället där de första olympiska spelen hölls. En otroligt spännande o händelesrik dag och en plats som jag verkligen kan rekommendera er att besöka.


First week at home

Första veckan hemma sen Greklandresan nu. Kom hem i söndags och på måndagen va jag tillbaka på jobbet och därmed va min sommarsemester slut för denna gången. Har som alltid haft en alldeles underbar o härlig semester. (Kommer en massa bilder från Grekland så fort jag laddat upp dom.) 

Första veckan här hemma har jag i princip lagt all min tid på att umgås med vänner, mysa med hjärtat, samt på träning.

 Veckan har gått riktigt fort och helgen är redan här, så nu är jag långledig över helgen och börjar inte förrän på tisdag igen. Ska bli grymt skönt! Så idag startade jag ledigheten med att ut och äta en tacosbuffé med
Cilla och Thes och bara softade. Därefter drog vi vidare på en shoppingrunda  på stan och inhandlade lite inför helgen. Kom precis hem så nu blir det myskväll med hjärtat.

"145387-371"
145387-371Imorgon blir det vasastaffetten, shopping och bus med hjärtat på dagen och sen på kvällen ska jag o Maria ha "date". Dricka vin o ha det mys, sen blir det vidare på fest o utgång.

Söndagen blir en heldag med hjärtat och har en massa mys inplanerat och måndagen bär det iväg till gävle igen för att fira Dan och umgås med familjen.

Puss o Love ♥ /Elle