Yeaaaah

It´s all about acting.

145387-458

Read between the lines.

Husköp

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det flyttdags snart igen.
Jag och hjärtat har nu köpt oss en jättemysig villa som vi ska flytta till nu vid månadsskiftet och jag ser verkligen framemot flytten. Ska bli riktigt skoj och spännande med allt nytt!

145387-21


Är nu för åttonde gången jag flyttar.
Hur många gånger har ni flyttat och hur bor ni nu? 


Box

Imorgon drar ÄNTLIGEN boxträningen igång efter sommarens uppehåll. Något som jag verkligen ser framemot eftersom boxen är en av mina absoluta favoritpass.

Så box/aerobox är något som jag starkt kan rekommendera er att testa om ni inte provat på det tidigare. Boxen är en tuff, utmanande och grymt rolig träningsform som ger både styrketräning och effektiv konditionsträning.

145387-459Träningen utförs i grupp och oftas parvis med inspirerande musik. Inspirationen till passen är hämtad från kampsporten och boxningen med sina slag, sparkar och teknikövningar, så under passet använder man sig av handskar och olika former av mittsar.

Ett pass man inte kan bli annat än helt utpumpad och upprymd efteråt!




"Problemlösning"

145387-452


Inredning o design


Inredning
och design är något som fångar mitt intresse starkt. Speciellt nu när hösten börjar närma sig så är det något som jag tycker är mysigt att lägga ner lite extra energi och tid på.

Samtidigt som det nu inte alls är lång tid kvar tills vi ska flytta. Så den här hösten kommer det att ägnas ännu mer tid för inredning och fixa och trixa i hemmet. Så för tillfället är vi mitt uppe i planeringen om hur vi vill ha allt och kikar för fullt efter fler idéer och tips.
 
Finns så grymt mycket olika fina stilar, men den stilen som tilltalar oss mest och som vi är helt inne på är minimalistisk inredning, blandat med den moderna stilen. Dessa två stilar beskriver min personliga smak och stil ganska bra, men självklart blandat med lite inslag och idéer från andra olika håll.
 
Vad har du för egen personlig inredningsstil?

image451