wednesday

Idag startade jag dagen med träning, varit ute och sprungit en mil och sen kört lite styrka efter det. Så grymt skönt med träning och en väldigt skön start på dagen enligt mig. Nu snart blir det iväg på grillning o mys och därefter ska vi ner på stan och shoppa och fixa lite. Blir en vända till på stan senare på em med tjejerna. Får se vad det blir för bus mot kvällen sen.

Nu är det inte lång kvar tills jag och hjärtat åker iväg till Grekland heller, tre dagar kvar sen bär det iväg.  


145387-344
Bilden på hotellet är ifrån hotellets hemsida.
http://www.sunrise-greece.com

Unique Diamonds

Efter en grymt underbar myshelg tillsammans med hjärtat bar det iväg till Gävle där vi stannade till tisdagen. Myste med familjen och firade min syster. Därefter åkte vi hem igen och fick sällskap tillbaka av Zandra o Sannie. Så senaste dagarna har spenderats här hemma och haft det såååå mys.

Min kärlek till er är oändlig.









Idag har jag spenderat hela dagen med hjärtat och nu ikväll va vi iväg på grillfest. En rolig start på helgen så får se vad det blir resten av helgen. Lutar åt fest o utgång i borlänge imorgon iaf och sen har jag nog tänkt spendera dagarna med att glida på stan, shoppa, umgås och träna.

Vad ska ni göra i helgen?

Sunshines and Vacation

Date med tjejerna igår och hade en riktigt underbar dag tillsammans med mina solstrålar Anna, Sara o Tiina  ♥

Blev först en vända på stan för att inhandla allt inför kvällen, sen hem och laga iordning maten och äta middag. Därefter hamnade vi av någon konstigt anledning ute på vattnet med två kanoter och fick oss en grymt skojig och galen kanotfärd, där vi även fick sällskap av en bäver(!) efter ett tag, ha ha. När vi väl kom tillbaka blev det en vända ner på stan igen och sen så hyrde vi Stay Alive o kikade film, softade o myste resten av kvällen/natten.



IDAG har jag inte gjort så mycket annat än jobbat, umgåtts o glidit på stan och NU sitter jag här och fixar musik till ett träningsprogram och inväntar morgondagen.

För IMORGON kl.12 startar äntligen min sommarsemester. Då blir det hem och packa för att sedan åka iväg på mys med älsklingen. ♥


destiny

Some people say things happen for a reason
that would be nice, wouldn´t it?